bettanshastblogg

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Rubrik saknas

Av bettan - 13 juni 2012 00:20

hej eftersom jar så lat så nu blir de en 2 dagarsuppdatering:)


I går (måndag) hände inte så mkt specielt på fm åkte och dumpade syrran på trafikskolan sen bar de av till jobbet och mockade och fixade  på kvällen hade dom lekar på Lykill och skuffa riktigt roligt att titta på tills man själv skulle vara med och köra spanska fyllan skulle snurra 15 varv men jag klarade bar 4-6 st sen låg jag där på marken och inte pallade nåmera fattar inte hur barna pallade och snurra hela 15varv :O efter de så gav jag hästarna kvälls mat sen gick jag till padocken för rebecca provade ny sadel til sin häst unndis tittade lite sen efter de åkte jag hem och var sjukt trött och la mig vid 23 tiden första gången på läng :O måste värkligen sluta vara en nattuggla men de e så svårt...


Idag (tisdag)

så kom syster yster och bankade på min dörr vid 10 tiden snyfft jag som ville sova bort hela förmiddagen men låg kvar i sängen ett tag och satt vid datorn sen upp och äta lunch och efter de körde jag syrran till trafikskolan sen bar de av till jobbet när jag kom så stod de en ny islandshäst i stallet som sofia hämtade idag en sööt men tjock fuxs en liten stjerni eller hur han stavas sofia provade och släppa ut han bland dom andra men han var tydligen en riktig kaxsig sak så han fick gå in igen fixade klart stallet och sen lite småprat och sen fixade alla höpåsar sen fika för rebecca  åker till island imorgon :) efter fikat så vart de  fixa hage åt stjerni i stora hagen så han fick gå brevid dom så vi hoppas snart vi kan släppa ihopp dom utan att dom sparkas och har sg sen vart de och ta in lykill och skuffa lykill släpte jag på lösbete hihi han är så duktig så fast vart bara några minuter sen fick han gå in igen för lektionen och idag var de oxå lekar.. fast grupp 2 var tråkiga och vägrade ha lekar så då gick jag och fixade stallet och då fick soldis gå lite på bete /fixa hö och vatten till alla kusar och sen vart de åka hem och äta och sitta vid datorn imorgon blir de upp och iväg och handla..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo

Av bettan - 16 november 2012 15:34

Inte hänt så mkt det gamla vanliga.. Dom små päldbollarna på fm sen hemma på em.. I onsdags blev de fika med en kompis mkt hästprat som vanligt igår hände de inte så mkt tröttheten kom och hälsade på.... El jo fick ny mobil äntligen..... ...

Av bettan - 31 oktober 2012 14:48

jag är helt enkelt en dålig bloggare :P de är liksom inte min gräj inte skrivit någontintg på flera månadetr typ glömt bort den , fick tex lov att tänka vad har jag för lösen?? haha då är de illa men ska väll försöka börja blogga igen! ...

Av bettan - 11 augusti 2012 19:03

igår var de en heldag på burensislandshästar först fixa stallet sen titta på dom som red för Ragnar sen vid 5 var de clinic för Han och Sofia om islandshästar roligt och intressant ... efter de vart de fodra ut hö till hästarna och prata lite rikti...

Av bettan - 6 augusti 2012 16:56

oj.. vad jag är dålig på att Blogga.. inte hänt så himla mkt mer än man har varit i Göteborg och att jag var och hälsade på viada förra veckan.....

Tjo

Av bettan - 14 juli 2012 21:45

Fy vad seg man kan vara.. Men inte konstigt med tanken att jag har varit vid millan i 1 vecka :-D och saknar viada men hon har det jätte bra vid sin nya ägare .. Åhhh snart får fuxan(mainstay) föl fick reda på att hon har földatum den 20 juli s...

Presentation

hej jag är en tjej på22år som älskar allt som har med hästar att göra..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards