bettanshastblogg

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

dagen idag

Av bettan - 10 juni 2012 23:31

Dagen idag!

började med att upp och fixsa sig och äta frukost för sen dra till kupolen för att klippa sig syster syster övningskörde till kupolen och de gick riktigt bra. när vi kom dit gick vi och klipte oss frisören var inte annat en en barndomsvän hanna :) jag kipte mig först för fia (hannas mamma) ville dra runt på mor min på kupolen efter jag hade klipt mig var de syrrans tur och jag hittade på mamma och fia på caffet .. sen gick jag runt och tittade lite i affärer var in på skohuset och hittade ett par nya dojor och sen vart de klädbutiker på jakt på någonting som inte är svart men konstaterade att jag inte passar i vitt efter att ha provat 3 vita linnen som var jätte fina men skitfula på mig så slutade med en svart med vita prickar på och 2 skärp ett knallrosa och ett vitt.. leta på mamma pappa karin och fia och då drog fia hem med hannas dotter alva för hon hade helt och hållet trötnat på att sitta i vangnen .när hon åkte gick vi och åt mat på matpalatset mummsigt värre sen åkte vi .. när vi kom hem slängde jag i en maskin  tvätt och satte mig vid datorn när jag sen skulle hänga tvätten så hittade jag 3 20or i tvättmaskine haha tvättade pengar.. och nu på kvällen har jag bara slappt och tagit lite bilder på blommer och lite sådant..

 

Morgondagens planering ser ut såhär

kliva upp itid

käka frulle

dra till lurk för att hälsa på min älskade viada som jag inte träffat på 1månad och pysla lite med henne

äta lunch

och sen dra till burens för lite praktik med go islandshästarna och härligt folk!

sen får vi se vad som händer detta är mina planer iaf :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tjo

Av bettan - 16 november 2012 15:34

Inte hänt så mkt det gamla vanliga.. Dom små päldbollarna på fm sen hemma på em.. I onsdags blev de fika med en kompis mkt hästprat som vanligt igår hände de inte så mkt tröttheten kom och hälsade på.... El jo fick ny mobil äntligen..... ...

Av bettan - 31 oktober 2012 14:48

jag är helt enkelt en dålig bloggare :P de är liksom inte min gräj inte skrivit någontintg på flera månadetr typ glömt bort den , fick tex lov att tänka vad har jag för lösen?? haha då är de illa men ska väll försöka börja blogga igen! ...

Av bettan - 11 augusti 2012 19:03

igår var de en heldag på burensislandshästar först fixa stallet sen titta på dom som red för Ragnar sen vid 5 var de clinic för Han och Sofia om islandshästar roligt och intressant ... efter de vart de fodra ut hö till hästarna och prata lite rikti...

Av bettan - 6 augusti 2012 16:56

oj.. vad jag är dålig på att Blogga.. inte hänt så himla mkt mer än man har varit i Göteborg och att jag var och hälsade på viada förra veckan.....

Tjo

Av bettan - 14 juli 2012 21:45

Fy vad seg man kan vara.. Men inte konstigt med tanken att jag har varit vid millan i 1 vecka :-D och saknar viada men hon har det jätte bra vid sin nya ägare .. Åhhh snart får fuxan(mainstay) föl fick reda på att hon har földatum den 20 juli s...

Presentation

hej jag är en tjej på22år som älskar allt som har med hästar att göra..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards